UTWWII
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
UTWWII

travian
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 FAQ: Registrering på UTWW II's forum

Go down 
ForfatterBesked
Blackcrag




Antal indlæg : 115
Tilmeldt : 16/08/08

FAQ: Registrering på UTWW II's forum Empty
IndlægEmne: FAQ: Registrering på UTWW II's forum   FAQ: Registrering på UTWW II's forum EmptySøn Aug 17, 2008 1:34 am

Velkommen til Travian-alliancen UTWW II's forum. Her følger en kort FAQ til hvordan du kan få adgang til dette forum

Hvem kan registrere sig som bruger?
Kun medlemmer af UTWW II og ledelsen af UTWW kan registrere sig som brugere på dette forum

Hvordan gør jeg?
Lav en ny bruger med præcis samme brugernavn som i Travian og udfyld registreringen som anført. Husk at vælge et forskelligt password fra det du normalt bruger til Travian

Ok, jeg har registreret mig - hvad gør jeg så nu?
Du sender en besked i Travian til én af forumadministratorerne (pt. Blackcrag eller Black Draco) og beder dem om at gøre din bruger aktiv. Dette skridt er nødvendigt for at undgå, at spioner fra andre alliancer udgiver sig for at være et medlem af UTWW II. Når dette er gjort, vil vi aktivere dig hurtigst muligt.

Vh
Blackcrag
Tilbage til toppen Go down
 
FAQ: Registrering på UTWW II's forum
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
UTWWII :: Nye brugere-
Gå til: